Procedura obsługi klienta
W celu stworzenia nowoczesnej i bezpiecznej infrastruktury informatycznej kierujemy się następującymi wytycznymi:
1. Zapoznanie się z potrzebami klienta
Aby zaoferować Klientowi optymalne rozwiązanie przeprowadzane są szczegółowe rozmowy dotyczące potrzeb jakie musi spełniać projektowana infrastruktura.
2. Audyt istniejącej infrastruktury
W celu określenia zakresu prac jakie muszą zostać wykonane, przeprowadzany jest audyt istniejącej infrastruktury. Na podstawie audytu oraz potrzeb Klienta określamy zakres modernizacji infrastruktury.
3. Wstępne przygotowanie rozwiązania
W tym etapie przygotowywane są wstępne założenia oraz rozwiązania technologiczne pozwalające na zrealizowanie potrzeb klienta.
4. Przygotowanie specyfikacji sprzętowej
Po akceptacji rozwiązania wstępnego, przystępujemy do przygotowania szczegółowej specyfikacji sprzętowej wraz z kosztorysem. Na tej podstawie będzie możliwe przygotowanie projektu.
5. Opracowanie projektu
Przygotowanie projektu wdrożenia uwzględniającego wcześniejsze ustalenia z Klientem, opis zastosowanych technologii oraz specyfikacje produktów.
6. Dostarczenie sprzętu
Jeśli Klient nie zgłasza zastrzeżeń do przedstawionego projektu oraz specyfikacji podpisywana jest umowa, która umożliwia przystąpienie do fazy dostarczenia sprzętu zgodnie z ustaloną specyfikacją.
7. Wdrożenie
Fizyczna instalacja sprzętu oraz jego konfiguracja zgodnie z wykonanym projektem.
8.Testy po wdrożeniowe i odbiór prac
Zakończenie wdrożenia kończy się przeprowadzeniem stosownych testów wdrożonych rozwiązań, odbiór ich przez Klienta odpowiednimi protokołami oraz przekazanie dokumentacji po wykonawczej.
9. Szkolenia
W ramach tego etapu przeprowadzane są praktyczne szkolenia administratorów systemu.
Zapraszamy